en trasig dator ..

Hejsan!

Har inte kunnat skriva på länge, (igen)... För datorn hemma hos mammi är typ sönder och jag vet inte va det är för fel. Och mamma är inte direkt så bra på tekinik;) hehe.

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag jobbar, sover, äter och jobbar igen. Foppa är bortrest i Tjeckien och jag saknar honom.. Emma är i kroatien, Therese, Frida, Matilda och Jenny Penny saknar jag med. måste ju ses snart, ett helt lov har gått och vi har inte träffats en endaste gång. Men hur ska man få tiden att räcka?

Har träffat världens bästa kompisar den här sommaren, jag tror ni vet vilka ni är också. Jag skriver såklart om Raz, Robin och Sebbe. Ni är helt sjukt underbara vännern:D! Tack Martin för att du tog med dom till båtbryggan när vi nattbadade. hehe.

Ska snart hoppa in i duschen har fotbollsträning imorgon bitti också. jag som trodde att jag skulle få sovmorgon men icke sa nickie..

/Isabella
Postat av: Tess

2008-08-08 @ 21:40:13 -  http://tittiju'
Postat av: tess

Lätt att vi ska<3

2008-08-08 @ 21:40:37 -  http://tittijung.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: