Gårdangens träning

Heeellooo:D


Träningen igår var så grymt kul, den var verkligen hur kul som helst! Och för mig gick det så sjukt bra, länge sen jag hade den känslan för volleyboll. Jag blev inte sur om jag misslyckades och försökte istället att ta nästa som visade goda resultat tycekr jag själv. Plus att det var så många på träningen vi var uppemot en 20 st, det var så kul. Eftersom vi kunde göra övningar som vi kanske inte kunnat gjort förut, Toppen!!

Sitter vid datan nu och funderar på om jag kanske ska göra mig i ordning. För idag ska vi nämligen träffa en gamal kompis till oss i familjen som vi inte träffat på 6 år:O!? kan ni tänka er. Jag kommer få en chok när vi möter varandra. men det ska bli väldigt roligt. Det blir så att jag, mamma, mickis och Tess åker till arboga runt halv 4. Ska äta middag tillsammans och blir säkert till att prata en massa minnen. 

  

IMORGON ÄRE LARS:D<3!

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: