Lars Winnerbäck

Igår var det Lars Winnerbäck, han är ju så grymt bra! Men jag tycker helt klart det var bäst när han och Miss Li sjöng tillsammans och när han sjung "tvivel". Han får en att bli så glad, det var sån energi i konserten och vilken tur att det inte regnade. Plus att vi blev vip-personer. Vi var bland de 800 första och fick stå längst fram vid scen, det var mäktigt!

Jag och mickis vill gå på Lars i Linköping och det passar ju super eftersom syrran bor där. Så vi eller iaf jag funderar att gå nästa gång han har konsert där, helst på hovet.
 
Sen när vi skulle åka hem hade vi vart så smarta och parkerat vid gula hästen så att vi kom hem hur bra som helst och snabbt också, det var skönt. Sen skulle Raz komma till oss vi skulle kolla på film, dumma som vi var sa vi inte att han inte skulle knacka på, så det hade han gjort typ halv ett på natten. hahha.. Snacka om att Agneta blev sur, men jag orkar inte bry mig det är sommarlov och jag tänkte inte så långt som att det var lediga! Rätt roligt, ni skulle ha vart med det är sjukare då. ^^

Imorgon ska jag åka till stan träffa Foppa och André det ska bli sjukt kul. Eftersom jag saknat båda de där nissarna, Foppa har vart i Tjeckien så är glad att du är hemma igen<3!

Postat av: MatteLito

hehe fast du va med Mig o Foppa inte Andre;D

2008-08-24 @ 00:13:32 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: