Tränat!

Hejsan!

Idag har jag tränat, det var grymt skönt! Började med att träna fotboll (målvakts) träning klockan 10 på morgonen på Ekliden, det gick över förväntan och jag är nöjd över min insats på träningen. Efter det drog jag till gymmet och gymmade en och en halv timme. Det var så grymt skönt att känna att kroppen jobbade lite.

Sen när jag hade duschat & så lagade jag mat och mig och mammi, jag var duktig och lagade grönpepparkyckling med potatis och sås. Det var riktigt gott och det tyckte mammi med, hon var inponerad.

Vi drog till Arboga sen för att kolla på medeltisdagarna där, vi hade tur med vädret en liten stund. När vi skulle kolla på årets roddtävling vräkte regnet ner.. Men som tur va hade vi paraflax ^^. 

Imorgon ska vi åka till moster och fira hennes födelsedag, ska bli trevligt ska bada i deras pool också. 

Snart ska jag åka hem till pappa och då kan jag lägga in en massa bilder som ska läggas in bland annat när jag var hemma hos Foppa & umgådes med André, viktor, danne och Foppa. Sen bilder sen jag och Viktor var ute med hans båt och sist men inte minst bilderna från när jag var i Gävle! :D<3

/ Isabella 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: