Ännu en tisdag

Tisdag, igen..
Känns som det nyss var tisdag fast förra veckan, aja. Nu är det i alla fall tisdag och det innebär att det inte är så många dagar kvar tills det är jullov, 8 skoldagar. 8 skoldagar är inte ens mycket, 1 dag går bort när vi ska hem till våran lärare och julpyssla, 1 dag går bort till innebandy turneringen och 1 dag till själva avslutningen. Så man kan säga att det är 1 vecka kvar i skolan. Så himlans underbart skönt, jag har längtat efter det här lovet sen jag kom hem från Thailand. Och på tal om Thailand så saknar jag stället sjukt mycket.. Värmen, stranden, badandet, hotellet, folket, semester livet, jag känner att jag skulle behöva det nu. Skulle vilja åka utomland, nu nu nu nu!

Fick våra overaller i skolan idag, kors i taket får jag nog lov att lägga till. Det skulle ta 1 vecka har typ tagit 6 kanske. Hehe men dom var i alla fall fina och väldigt väldigt sköna. Hade en elev med mig på Carlforska idag också, hon hete Isabella. Mycket märkligt att gå med någon en hel dag som hette Isabella. Har jag aldrig vart med om..

Imorgon är det redovisning med samhällen, börjar bli lite smått nervös. Jag tror att det kommer att gå kanon bra men ändå rätt pirrig. Brukar inte vara det, vad är det som inte står rätt till?! Börjar inte först en klockan är 13.00 så innan det ska jag gå ut och gå med Malin, hur skönt som helst med morgonpromenader!! På kvällen blir det att jobba på Coop, jobbar onsdag-torsdag kväll..


OP07B !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: