Är med mallanbrallan

Nu är jag med Malin, kul att träffa henne igen. Just nu sitter hon och snackar i luren så jag passade på att blogga lite. Alltid lika kul att göra det, faktiskt. Nu har jag fått ett sånt där härligt ryck så jag vill skriva hela tiden. Det är kul, någon mer som tycker det?

Imorgon ska jag åka in till stan, utan pengar.. hur ska detta gå? mitt kontokort kommer ligga på minus så det bara skriker om det.. Men jag ska försöka att hålla mig, att inte köpa något!

Nu är det mindre än 2 månader tills jag är 18 år, det ska bli grymt kul. Den här födelsedagen kom mer att bli grym, den kommer vara sjukt kul!! Kommer att spendera den med massa roliga människor, jag längtar. <33

Imorgon blir det en kul dag, ska åka med 10 bussen till stan. Sen ska jag, marcus, mickis och Tess gå på stan ett tag sen klockan 12 halv 1  typ kommer Berga den jäkeln ner på stan också:D han ska shoppa, och han har pengar innan jul? han måste vara ett under!? haha.. Men det ska bli grymt kul imorgon. Sen efter stan ska jag äta julmat tillsammans med familjen, det ska bli massa mys. Sen på tisdag ska jag och syrrorna äta julmiddag med pappa och agneta.. Sen på onsdag är det JULAFTON!!


En till sak... Jag provade ett par jeans idag, kunde inte ha dom! kändes så jäkla hemskt eftersom jag nyss eller nyss och nyss, kanske ett halv år sen kunde jag ha dom. hahhaha! Det var hemskt, och Therese stog och asgarvade brevid, det är pooolaren. haha en annan har blivit en flodkossa medans hon har blivit sjukt smal. ^^ <3

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: