Dagen blev bättre än tänkt.

Trots väntan i skolan på teatern och att jag var rätt sur då, har dagen vart kanon bra. Riktigt kul dag faktiskt, men vart sjukt trött hela dagen men det gör inte så mycket. Kollade på en teater som estet treorna hade gjort, rätt kul faktist. Men måste vara ännu roligare att göra den. 

Efter det gick vi till skolan och käkade sen drog vi på lektion. Eller lektion och lektion. Hade ingen lärare på hela dagen så kunde likväl ha vart hemma idag alltså, kändes väldigt onödigt. Men har egentligen massor att göra men lämnar nog in det efter jullovet ist.   

Imorgon är det innebandy som gäller, ryggen säger egentligen nej men jag vill ju spela. Det är ju det här man längtat efter ett bra tag nu, ska ju möta Nv-arna det ska bli riktigt kul. haha! Eller jag vet inte, det kanske flippar ut? Känns som den matchen bara kommer att bli massa taklingar och dåligt spel. Någon som kanske håller med mig i den meningen? hehe. Nej det kommer bli grymt kul imorgon och jag säger att jag ska ta det lugnt och inte bli arg. Men jag vet att jag kommer sitta hemma imorgon och vara arg om något gick fel eller att någon gjorde nå. hehe, jag känner mig själv för bra.

Jobbade efter skolan, gick kanon bra idag. Som det även gjorde i måndags, det är kul när det går bra. Det får jag nog lov att säga, ska jobba ett extra pass på söndag igen. Skönt att få "lite" tider. Sen är det jullov för min del.

Tråkigt att du åkte hem idag ..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: