Dagen före julafton.

Sådär nu är det den 23 December, innebär att det är dagen före julafton. Det känns inte som det men någonstans inom mig får mig att känna att det är jul, jag har känslan någonstans. Käkade första julmaten igår med mammi, Marcus, Tess och syrran. Alltid lika gott med första julmaten, men jag vet att jag snart kommer att vara trött på det. 

Sitter nere hos pappa nu ska snart äta julbord, men det är absolut det godaste julbordet på hela året.. Inte för att det är så många men av de 3 som är så är det godast hemma hos pappa. hehe! Vilken onödiga fakta jag skriver nu. Ikväll lir det att kolla på "polarexpressen" med Mickis eftersom vi gör det varje år, mysigt!  Sen efter det är julkänslan säker på topp, eller jag hoppas i alla fall det. 

Igår var en underbart kul dag tillsammans med Marcus och Berga. Vi shoppade, eller vi jag menar Berga shoppade. Han handlade en jättesnygg shorta på JC och ett par riktigt schyssta jeans på Carlings. På Carlings träffade vi även Calle gånger 2. hehe det var trevligt att stöta på er.. Hoppas det gick bra för dig Calle att julhandla, och att du hittade det du skulle ha;).  Runt halv 4-4 åkte vi hem till mammi, har även fått ett paket av Marcus, är väldigt nyfiken på vad det är. Men får inte öppna det först imorgon.. Spännande. 

Skriver kanske en uppdatering senare.. Om inte så får alla ha en riktigt bra jul och ett gott nytt år<3

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: