Hos mallan

Hejsanhoppsan..

Sitter hemma hos malin, hon är just nu och äter kebab. Hur gott låter inte det då? men jag har det inte så pjokigt jag heller. Indlindad i en filt och äter godis, mina favoritgodisar. Gissa va det är? För er som inte vet ska jag berätta det nu..
Det är såna där goda körsbär.. Muuuums.

Jag har fortfarande ingen röst, tänk om jag aldrig mer får tillbaka den? Urch det är skrämmande att tänka så, verkligen. För man vet aldrig vad som händer i kroppen. Ena dagen är man frisk andra är man sjuk, kroppen och människan är en facinerande varelse. Hur vi som människor kan bestäma vad vi ska göra, hur vi ska göra det och när vi ska göra det.
Liksom som att lyft en arm eller som att skriva på datan. Vad får min hjärna att vilja skriva det här? Nej det är otroligt hur vi fungerar.

Funderar på om man ska börja forska om människan, de är grymt intressant och det finns säkert huuuuuur mycket som helst som man inte har en anning om. Eller vad tror ni?

/ Isabella som ordbajsar bara för hon väntar på MallanBrallan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: