Innebandyturneringen

Nu är årets innebandyturnering över.. Det var inte lika kul i år eftersom det var mycket mera bråk, kan inte förstå vad det är nödvändigt till? aja. Även om vi var totalt värdelösa men hade iaf kul, eller jag hade det i alla fall. Jag försov mig i morse men jag skyndade mig så jag hann till första matchen ändå, men mådde inte så bra eftersom jag varken hade ätit frukost.. Var helt yrslig i huvudet hela dagen och mådde inte alls bra. Menmen så kan det vara.

Som jag skrev igår trodde jag att matchen mot nvsp skulle flippa ur och det gjorde den också, tyvärr. Men det var en helt okej match ändå, även om vi förlorade! Men ni fick eran revancsh så ni måste vara nöjda ändå. Tog lite kort under dagen så några kommer nog upp på bloggen nu.
 
Annars har dagen vart kanon, eller känun som man med kan säga! hehe. Kanske bloggar lite imorgon, då är det julavslutning i skolan ska bli skönt med lov, underbart!


Jag på morgonen, kom unifun med att jag har en spetsig näsa..


Tobias, Johan, Tobias och Viktor. Glada grabbs, tror de vann matchen!


Calle och en galen Emma! :D


Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR MINA HÅRIGA BEN

2008-12-18 @ 21:57:27 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: