Jobb.

Har jobbat idag, gick väl helt okej förutom att jag var väldigt trött. Sliten vecka..
Försov mig imorse, PANIK kan man förkorta morgonen med.. Sprang typ upp ur sängen slängde på mig kläderna, upp med håret i en toffs på huvvet, cyklade och mötte Malin. När vi nästan var framme höll jag på att ramla med cykeln, rätt pinsamt. hehe.

För övrigt har dagen vart kanon, mycket skratt som vanligt. Jag trivs sjukt bra i våran klass och är glad att jag valde att gå just på Västerås Fria får jag lov att säga. Fick min lönespec idag också, LYCKA!! jag är typ helt pank men på måndag kan jag julhandla igen och då kommer jag få julkänsla, underbart.  
Snart kommer Therese hem igen, saknar dig storasyster. När du kommer hem ska vi umgås och göra en massa roliga och kuliga saker<33

Imorgon ska jag till sjukan i Köping och kolla om tummen har blivit nå bättre. Det hoppas jag verkligen att den har blivit eftersom jag vill börja lira volleyboll igen.. Saknar det så in i norden just nu<3.

Jag hatar att jag en gång tyckt om dig som person, du är falsk!


Du är välkommen hem nu älskade syster<3
Postat av: Storasyster

Åh gumsegumman.. Jag blir så glad när du skriver att du saknar mig.. Kan vi inte handla julklappar när jag kommer hem? Kommer inte hinna det innan? Skulle vara kul om vi gjorde det tillsammans.. <3

2008-12-12 @ 09:25:19 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: