Jullov.

Nu är det äntligen jullov, försov mig idag igen. Jag vet vad det innebär, att ett lov är nära och nu är det lov! underbart skönt eftersom jag inte vill gå i skolan nå mera, inte just nu. Men trivs  hur bra som helst i skolan så kommer att sakna det faktiskt:O! hehe.

Det var iaf en bra avslutning, vi fikade och så i klassrummet. våran lärare Johanna bjöd på fika och hennes barn var med, hur söt unge som helst. Sen gick vi ut och lyssnade när rektorn pratade, har ändat åsikt han är en sjukt bra rektor. Tar alla elever på allvar, det är mycket bra.. Fick även en liten present för att jag är elevambassadör, vart väldigt chokad eftersom jag inte alls hade räknat med det, så det var kul.
Sen kom jag att tänka på att det är halvtid i skolan nu, har gått halva tiden precis. känns rätt konstigt. Jag vill gå i skolan? det är liksom snart det är våran tur att prova ut studentmössor, boka studentkryssningar och börja planera champanjefrukosten! Herre jomalajta som farmor alltid sa, det är snart våran tur att ta studenten. det går ruskigt fort..

Annars är det väl helt okej med mig och mitt liv. hehe, hände lite saker igår.. annars underbart! Men vafan livet är som en bergodalban, det har jag misann märkt! Och vad ska man göra åt saken bara ta tag i saken och göra det bättre.

5 dagar till julafton, nu är det inte alls långt kvar och nedräkningen har börjat... handlat klart alla julklappar utom en.. och det är till Papput, jag vet inte vad han vill ha, för han vill ju inte ha nå så.. Men när syrran kommer hem ska vi dra till stan och klirra nå, det löser sig alltid! :D<3

Nu är det verkligen inte länge kvar till studenten, halvan är gjord.
Postat av: storasyster

Inte ens jag har använt den där overallen.. :)

2008-12-19 @ 21:58:29 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: