Min dator är förtillfället ett hatobjekt.

Idag satt jag och pluggade hemma. Hade skrivit sjukt mycket på min medicinskgrundkurs uppsats och var nästan helt klar. Skulle skicka iväg det till min storasyster för att hon skulle se om det var bra eller om jag skulle ändra på något. Och precis när jag ska skicka iväg det krachar hela jävla datan och arbetet försvinner. För jag har sparat den i en mapp som den inte sparas i. UNDERBART, vart så himlans arg så nu tänker jag inte göra om skiten. Det  har tagit mig hela praktiken att få ihop så att allt ska vara på rätt plats sen så försvinner det när det är klart..

Det har väl någon mening.. Det var väl inte så pass bra så jag skulle bli nöjd när det var ett betyg satt på det, så det är väl bara börja om igen...! Känner inte alls för det och har bra lust att bara strunta i uppgiften och lämna in ett papper. 

Förutom den där tabben har jag vart på gymmet idag. Underbart. Hoppas på träningsvärk imorgon när jag vaknar, det är nog bland det bästa man kan ha. Känslan av att varje muskel gör ont när man rör sig, men inte minst känslan av att man har gjort något som verkligen gör så att kroppen måste jobba!! Ska man träna så ska det kännas, Jajamensan!  

Imorgon äre fredag, igen. Veckodagarna går så grymt fort när man både går i skolan och jobbar. Ska vara med och hjälpa till på Öppethus på lördag och jobba på söndag. Sen var det skola igen.. Det är inte alls länge kvar till jullovet, ett lov som jag längtar sjukt mycket efter..

Postat av: camilla

men gumman vad tokigt allt går..... men ge inte upp det fixar sig ändå. kramar

2008-12-05 @ 16:43:32 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: