Shopping dag

Hejsanhoppsan..

Nu är det blogg dags, kände att det var dags att uppdatera lite gran. Har vart sjuk ett tag nu, och inte haft någon röst sen 1 ½ dygn tillbaka, nu börjar den komma tillbaka sakta med säkert. Men eftersom jag inte kunnat prata får jag inte göra det nu heller, jag måste spara på det lilla ljud som kommer fram. Det är rätt sjukt att kroppen kan bestämma vars en förkylning ska sätta sig?! antingen får man ju jätteont i halsen och snorig, eller så får man de så den sätter sig på stämbanden, inte alls bra. Då har jag hellre ont i halsen och snorig än att inte kunna prata..

Var i alla fall inne i stan med Fransson och Mickis idag, alltid lika trevligt att umgås med er.. Vi letade nästa ihjäl oss på en nyårs klänning. Och inte fasen hittade vi nån, men varför ska man egentligen vara uppklädd på nyår? Det känns lite jobbigt att betala massa pengar på en klänning som man kommer att använda 1-2 gånger. Nej så jag struntade i att köpa någon. Det var nog lika bra. Stötte på Tobias på stan också, kul att ses även om jag inte kunde prata så mycket. Träffade även på Calle en sväng, då hade jag i alla fall lite mer röst så kunde stå och prata en stund, du är trevlig du :). 
 
Jag tror att årets nyår kommer att bli kul, det känns som det. Och som jag och mallan sa, det blir vad man gör det till! Jag ska i alla fall ha kul, sen får vi se va de andra tycker att det bli. hehe ^^.

Tänkte lägga in ett kort på lite av det jag köpte idag. Alltid kul att lägga in bilder tycker jag.

Sen tänkte jag passa på att skriva en liten uppmuntrande mening till dig Berga,
Det är faktiskt lov nu så skippa skolböckerna, i alla fall tills på torsdag.. Så behöver du inte tänka på det heller för det får en bara att bli på dåligt humör. Visst? Det tycker i alla fall jag, du är en underbar vän Berga och du behöver vila upp dig för att ha ny energi tills skolan börjar. Så var glad nu, och du.. Tänk inte på VIK som spelade som en kasse full med sopor igår, dom är bra men det var dom inte igår. Så var inte surpuppa nu. Du är brabrabrabra vännen<3:)


Köpte en kofta, linne, örhängen, väska, trollor, hårspännen
och naturläkemedel till halsen. Rätt nöjd över inköpen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: