Underbara skola...

Fyfan va jobbigt, känns bra att börja bloggen med ett  "fyfan & va jobbigt" hehe. Känns uppmuntrande men vänta bara bloggen blir roligare om du fortsätter läsa. Fick skjuts till skolan idag, mycket bra.

Nu tänker jag skriva onödigt vetande eftersom jag inte vet vad jag ska göra här i två timmar, så varför inte börja berätta om gårdagen/morgonen. 

Igår satt jag och Malin på station i en timme bara för att bara vara där. hehe! Lite kul, men det va sjutton tiden går fort när man har kul eller hur Mallan? Efter det drog jag till Coopan och handla godis, jag är tjock ibland kallar jag mig själv flodkossa, det är rätt kul. Haha men vafan godis är gott och jag lever bara en gång plus att jag skulle träna efter!!
 Snackade med mina Telenor vänner också, Adrian är en väldigt trevlig prick. Han kom till mig efter han slutat, det känns som jag känt dig hur länge som helst? Men du är iaf en trevlig grabb. Nu undrar ni säkert hur man kan vara vän med en Telenorare, det frågae jag mig själv också! hehe, skoja.

Tränade igår också efter skadan i tummen, trodde inte alls att det skulle gå bra men det gick kanon! Helt otroligt hur bra det gick, kändes så kul att spela igår. Jag var taggad och jag hade viljan igår, det kändes skönt. Hoppas att resten av träningarna går minst lika bra eftersom jag snart kommer att vara tvungen att vara borta 6 månader... (pga operationen i axeln). hahha skulle slänga mig igår på golvet för att få upp en boll som Mickis sköt, haha jag såg ut som en stor flodhäst, klumpiduns ner i golvet. haha skulle ni sätt det skulle ni också skrattat, tro mig. För ljudet av fett mot golvet(splach) typ. hahaha. Jag är rätt trött nu, men det var kul.. 

Idag vaknade jag och mådde sjukt illa, trodde verkligen att jag skulle spy. Fysjutton.. Gick ner och käkade lite frukost blev lite bättre, sen åkte jag till skolan ooch nu är det bra. Vi skulle gå på teater klockan 10, men nu ska vi gå klockan 11 ist känns lite jobbigt eftersom jag tänkte vara lite duktig att åka till skolan och kolla även fast jag börjar klockan ett. Kunde inte någon bara vart så snäll och ringt och sagt att teatern började klockan ett? Aja inte mycket att göra åt saken bara sitta och vänta på att klockan ska bli 11, just nu är den tjugo över 9..
 
Efter skolan ska jag till jobbet och jobba lite, rätt segt. Men det är sista passet på 1 ½ vecka, sen får jag jullov från jobbet med. Känns väldigt bra faktiskt, har jobbat väldigt mycket nu och jag känner att jag börjar bli rätt trött nu. Skolan är det mycket i och på jobbet med för den delen, men det är fortfarande kul.. På jullovet ska jag inte göra nå speciellt, bara ta det lugnt.. Hur skönt låter det inte? Den 7 Januari sticker jag, mamma, mickis, moster, Peter, Dennis och Melker till fjällen och ska åka lite skidor och träna lite längdskidor till vasaloppet. Undra sa flundran hur detta kommer att gå. Mitt mål är att ta mig runt, jag hoppas att jag åker på mindre än 3 ½ timme. Eller det kanske är ett för högt mål? eftersom jag aldrig har åkt längdskidor? så mitt mål är: att ta mig runt.

Nu ska jag sluta ordbajsa och logga ut här ifrån, funderar på att lägga mig i en soffa och sova lite. Jag orkar inte plugga på etiken som jag egentligen borde göra!!! Men jag orkar inte, har inte lust och tänker inte heller göra det. Kanske gör det senare idag eller så gör jag det när jag kommer hem ikväll efter jobbet. Eftersom den ska vara inne innan fredag. Och imorgon är det innebandy turnering i skolan, taaagga!

/Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: