Back on the track, igen..

Hejsan..

Nu är jag glad, eller gladast! Äntligen har man fått börja jobba igen, hatar att vara sjuk och hatar att man inte får/kan göra nå annat än att ligga i sängen och kolla på film.. Nej det är inte så jag vill leva.

Vart en rätt skön dag, ställde klockan på 10.15 idag men jag hade stängt av den i sömnen och sovit vidare. Vaknade ungefär halv 1, helt utvilad. Det var skönt att sova faktiskt känns som det var länge sen jag sov så där bra. 

Sen vare bara att cykla ner till jobbet, skönt att man var så välkommen som man var, mycket kul:D! Lillpia hade tyckt det var så tyst på jobbet utan mig, hihi. Bara för vi har så himlans kul tillsammans. Är glad att man har bra jobbarkompisar det är mycket roligare att gå till jobbet då..
Idag var det jag & Berran som stängde, gick galant (Y). Kände mig dock lite seg för jag inte har jobbat på länge.

Imorgon är man ledig, igen.... Men jag hoppas det är bra väder för då tänkte jag ta en långpromenad och kanske ta lite kort i naturen, om det är soligt:) Skulle vara skönt att vara ute lite och få lite färg. Har vart så himlans dåligt väder nu..

Bara 4 dagar tills jag åker till Matilda, ska bli så sjukt kul<3!


denna bild får mig att tänka på sommaren .. <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: