Bloggar

(Kolla längre ner om du vill se det första inlägget för dagen)

trejde uppdateringen för dagen bara ett väligt bra bevis på att jag blir rastlös när jag inte jobbar, hehe.

Har nyss kollat klart på "Ambusch" , den va rätt bra faktiskt, en krigsfilm. Den dög i alla fall ^^, kanske inte bland de 5 bästa jag sätt men helt klart se värd. Nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck igen han är grymt bra och jag måste lära mig hans låtar tills jag och Mickis ska på konsert annars äre ju inge kul att gå med mig! Man måste ju kunna sjunga med så att man är med i matchen. Någon mera som ska gå på Lars Winnerbäck på Strömsholm?

Just nu blir jag irriterad på att jag inte har någon röst eftersom jag lyssnar på "kom änglar" och kan inte sjunga med. Jag som älskar att sjunga, bläää på mina halsmandlar =/..

snart är klockan 00.30 det är inte bra att vara sjuk för då vänder jag på dyngnet. Borde vara tvärtom eftersom man ska sova när man är sjuk, men jag är inte trött. Har haft lite ont i bröstet idag, känns som knivhugg igen. Jag vet inte om det är för att jag är förkyld. Hm.. Jag vill inte vara sjuk för jag vill gymma med Linettan snart, blir så långa hack emellan då förlorar jag min styrka och inte minst mina rutiner.. 

Sitter och fixar lite med kort, gjorde om denna bild lite eller bara lite med färgerna. Jag gillar bilden, den blev bra (Y)


Foppa in stockholmo :)
Postat av: ann-sofie olofsson

Hej Bella!! Jag ska på Winnerbäck,ha,ha,ha!!!Kramar moster

2008-07-19 @ 20:25:10 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: