Fredag

Sitter bara här har inte så mycket för mig umgås med Sebbe, Mickis och Raz.. Mickis påpekade att jag skulle skriva Raz med  "ä" så man förstår hur man ska utala det. hehe.. Onödigt vetande, men sant.

Var just nere hos pappa och hämtade en film, hehe "Kennie Starfighter". Älskar verkligen den filmen den kan jag verkligen kolla på hur många gånger som helst men den är ändå alltid lika rolig, rätt sjukt..

Träffade Emma en sväng idag också, det är sjukt hur kul man kan ha när man umgås med sina vänner<3! Och jag är glad att jag har börjat göra det mera än vad jag en gång gjorde. Det finns saker man ångrar men det finns saker man kan rätta till. Som att umgås med sina vänner, jag gjorde ett misstag en gång att "sluta umgås" men jag ångrar det nu.. Jag skulle verkligen inte kunna leva utan min vänner, ni är slaget i ett hjärtslag.

Nu ska jag inte sitta här, de tycker säkert att jag är tråkig som bloggar när jag umgås med dem. Men jag fick i baktanke att jag måste måste skriva vad jag tyckte. hehe..


Just ja.. har glömt att gratulera dig Tess, kul att du kom in på sjukgymnast linjen. Det kommer att passa dig, jag tror inte handels jobb var något för dig. Du är bäst och jag är stolt över dig. Jag saknar dig världens bästa storasyster<3333


Ibland funderar man över vissa saker ...


/Isabella

Postat av: emma klemets

va e det där för kulig bild ::D

knasekottar!



<3333

2008-07-11 @ 23:39:30 -  http://eklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: