Lars Winnerbäck

Jag älskar Lars Winnerbäck, han är så grymt bra. Hans låttexter får mig att tänka, alla tankar snurrar runt i min hjärna. Ibland känns det som jag skulle kunna lämnat allt, bara kunna tänka och fundera på saker och ting.

Det är skönt att bara sitta och lyssna på hans texter, om du inte har gjort det.. Gör det.. Det finns inget som är bättre, eller jo det är klart det finns men inte just nu och inte just idag..

Ibland funderar jag på vissa knäppa sakar, under hur det skulle vara om någon kunde läsa min tankar? kunna förstå allt jag gjorde, vad man en försöker att dölja kommer det fram någonstans. Det skulle vara rätt sjukt men tänk va grymt egentligen. Men jag skulle inte vilja att nån läste mina tankar, aldrig...


Snart är det Konsert

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: