Sol och bad

idag har jag, matilda och hennes familj badat vid havet. Eller jag badade inte för det var rätt kallt i vattnet.. Jag låg och solade istället det var jäklans skönt, men de blåste så man kände aldrig att det vart riktigt varmt ^^.

Vi var på stranden typ i 3-4 timmar eller något sånt, åkte hem sen åkte vi till Köpis de är typ som "hälla" hemma. Ska snart äta tacogratäng, mycket gott^^.

Senare typ vid 9 ska vi åka till Kristin, deras kusin och bada lite. Skönt att ta ett kvällsdopp! Imorgon ska vi förhoppningsvs först bada och sola på dagen, sen ska vi till stan och shoppa lite och äta ute.

Nu är det bokat och klart. Jag och Marcus ska hoppa fallskärm den 22 Augusti :):)


Saknar er där hemma. Inte bara ni på bilden utan alla andra med<33

/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: