uppdatering

Klockan är 01.32 och jag är inte trött, eller jag kanske är så trött att jag inte känner av det..
Ska snart måla klart min teckning som jag höll på med.. Blev lite arg för att jag inte kunde
måla ängelns arm så jag gav upp, men kanske ska ta tag i det igen.. Det är kul så länge
de inte tar emot.. Sitter och pratar med min vän Charlotte  har inte träffat henne sen jag
var på ramsvik sist, det var typ 4-5 år sen. Och ni kan ju bara ana hur mycket jag saknar henne.

Kommer du ihåg Chadde när vi fiskade massooor med krabbor, och den där dagen då Abbe
spelade gitarr på terassen? åå jag har så mycket minnen med dig. När ska man få träffa dig
igen? hm. jag vill verkligen träffa dig vännen. Kom och tänka på Amanda, har du nån kontakt
med henne, eller Clara? hm. Mycket vänner som bara försvinner. Det är tråkigt:(  Så nu
tycker jag att du&jag tar oss i kragen och ser till så att vi får ses och friska upp minnena..
Vi har en massa att prata om...



Saknar dig min vän <3 ...

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: