Vingåker

Hej!

Nu ska ni bara veta hur glad jag är!!! Min röst börjar komma tillbaka, men jag har fortfarande inte fått tillbaka den helt. Men jag var ju rädd att jag skulle bli stum eller nå, tack gud! hehe..

Idag var jag, Mickis, pappa och Agneta på Vingåker och shoppade lite. Hm det var verkligen inte som jag hade tänkt mig, jag trodde att det skulle vara mycket snyggare kläder och så.. Men jag hittade ändå lite, ett par Lee Jeans, en jacka, ett par skor och glas till min brudkista (samlar saker tills jag ska flytta hemifrån)..
Det var jätte kul på Vingåker även om det inte fanns så mycket att handla, men helt okej..

Har precis gjort mig i ordning, ska till Västerås snart.. Foppa ska möta mig på station sen ska vi åka buss till André. Det ska bli jättekul, skriver nog mer om det imorgon för nu måste jag snart gå till tåget ..


Jag saknar dig redan storasyster <3

/Isabella
Postat av: Storasyster

Nej visst är inte Vingåker så bra?!

Saknar dig sys <3

2008-07-21 @ 12:05:19 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: