Blogg igen

Hejsan!

Jag har verkligen inte hunnit att skriva på hur länge som helst, tråkigt men sant. Just nu sitter jag bara här ska snart iväg och jobba sen ska jag vara med vännerna grilla och ha det kul. Det är sommarlov<3

Har varit  i Gotland med familjen, det behövde jag och det var otroligt roligt och skönt. Vi har redan bokat om så vi åker till Gotland vecka 32 nästa år. Längtar! Men innan dess ska jag, Mickis och mammut dra till Thailand. Är överlycklig<3.

Annars i sommar blir det väl bara till att jobba och umgås med vännerna så mycket som det bara går. Hoppas bara att det blir lite varmare snart så att man kan sola och bada. Det är bara tråkigt att vädret är så dåligt, när det kan vara sol:(


Jag i solnedgången i Gotland.


Jag och världens bästa mammut.


Mickis och jag <3


Tack för en trevlig resa<3


/ Isabella

Postat av: Storasyster

Tack själv du systeryster. Saknar dig och älskar dig mest <33

2008-06-29 @ 10:32:40 - 
Postat av: camilla

Tack själv. Vi hade en uderbar vecka. Kram

2008-06-29 @ 12:48:00 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: