Skolavslutning!

Hej.

Äntligen kan jag säga att jag har sommarlov, det har varit ett efterlängtat lov. Är nöjd med betygen iaf, jag fick 2 MVG, 2 VG och 1 G, helt okej. Men det kommer att bli tråkigt att vara ifrån klassen så länge :(

På eftermiddagen drog jag hem solade en massa och hade det allmänt skönt och tog det bara lugnt! Sen typ vid 15.00 gick jag och Mickis ner på Ica och köpte lite grillsaker till kvällen, sen gick vi hem till Emma. Där vi fick skjuts till Löga. Det vart en mycket trevlig kväll där tycker jag, dock lite synd att vi inte fick spela nå volleyboll .. Men helt klart en rolig kväll, tack för det Jenny, Matilda, Emma, Lina och Mickis! Efter det gick vi vidare till Jäkneberget, det var kul men skulle vart roligare om man kunde parta lite med själv men det finns ju en hel sommar (Y)..  Men en trevlig kväll och tack alla som gjorde den bra!

Imorgon åker jag till min storasyster och jag längtar efter henne, det ska bli så himlans roligt! Sen åker vi hem tillsammans då äre bara att börja att jobba. <3


Bilden är sen jag solade idag.

Jag och Frida efter skolavslutningen <3



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: