Tisdag, bara en dag till sommarlov!

Hej!

jag kan inte fatta... Imorgon är det sommarlov! Det har varit ett efterlängtat lov och det ska bli så himlans skönt och roligt. Det här ska bli den bästa sommaren. Jag ska jobba i sommar men ska göra en massa kul också, jag längtar!

Idag hade jag sovmorgon det var skönt, cyklade till tåget och sen åkte till stan. Träffade klassen sen gick vi till Vasaparken och fikade, helt underbart vare (Y). Jag tycker om våran klass och jag tycker om att det är varmt ute, hehe!  Tog en massa roliga kort tillsammans med klassen. Det här var väl det sista vi gör med klassen innan lovet, sen är det dags att börja i 2:an sen är det bara 1 år kvar tills det är studenten. hehe bättre att man tänker posetivt, inte så länge ^^. 

 Nu ska jag till gymmet tillsammans med Josse, sen ska jag på styrelsemöta. Sen blir det hem och städa och packa i ordning för på torsdag sticker jag till syster, jag saknar dig. Men det ska bli så himlans kul!!!



Träffade Sosso, Elin, Karin, Linda, och Emelie på stan idag med <3!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: