Fjällen

Hej.
 
Har inte kunnat skriva på länge. Men nu har ett helt påsklov gott jäkligt fort har det gått tyvärr.
Jag har vart i fjällen med Calle under hela lovet, underbart kul. Åkt en massa snöskoter och det var verkligen bra med snö och kallt var det också. När vi kom från till stugan var det runt -22 minus.

Therese har vart hemma under påsken också. Men jag han tyvärr inte träffa dig så mkt =/! Men jag och Calle ska försöka att komma upp någon gång snart. Kommer nog inte hinna nu när jag har praktik eftersom jag ahr fått sämsta schemat! men jag kommer och hälsar på så snabbt jag bara kan eftersom jag saknar dig så mycket redan <3!

Nästa vecka går vi ut på praktik med skolan, ska bli kul! men jag kom just på att jag har tappat bort min namnskyllt! så jag måste försöka att fixa en ny så fort som det bara går, hehe. 
Nu orkar jag inte skriva mer & att jag ska äta snart. Ha det bra allesamman<3

/ Isabella

Postat av: Emma!

Pusssss!!!

2008-04-08 @ 22:20:06 -  http://eklemets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: