Skolan

Hej.

Länge sen jag skrev nu, har väl inte haft tid antar jag.
Sitter i skolan nu rätt tråkigt när alla ens klasskompisar har gått hem, kan förstå hur det känns för det personer som jämt är ensama i skolan. Jag tycker synd om er, för det är verkligen inte kul. Ska snart gå och äta på Vivaldi med Hanna & hennes kompis Johanna, skoj! Efter det kan jag tänka mig att vi ska till Hanna och hämta hennes träningskläder, sen vidare till station och möta upp syster<3! för sen ska vi och träna volleyboll, det ska bli jättekul om det går bättre än förra träningen.
 
Hm ikväll ska jag ta det lugnt alltså när jag väl kommer hem. Hade tänkt att kolla lite Lost men det blir nog för sent eller jag kanske inte jhar något tidsbegrepp alls? ^^
Imorgon ska jag, mickis, pappa, Agneta (och Pontus?) gå och kolla på trolleri. Det ska bli kul att göra något med dig pappsen!

Igår var det 2 år med kärleken<3, gick ut och åt och hade det trevligt. Jag&Calle var upp till mamma och jag hade fått 3 fisk yngel till, de blir bara fler och fler! hehe.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: