Lördag

Hejsan !

Vill bara börja med och tacka för en jättetrevlig kväll igår Ida, och tack för att man fick komma! Det var verkligen hur kul som helst och ni som var där ni är bra<3!

Har vart ute och solat idag det är verkligen sommar ute idag, skööööönt! Ikväll ska jag jobba och imorgon bitti.
Hm kanske inte det skönaste när det är så här varmt ute. Menmen.. Nu är det inte så länge kvar i skolan på måndag har vi fotbolls turnering och på tisdag ska vi ha myspys med klassen i Vasaparken sen på onsdag slutar vi!

På torsdagen blir det att kolla på Carros studenten i Västerås, efter det åker jag hem en snabbis och sticker sen till Therese. Det ska verkligen bli så himlans kul, och jag längtar!!

Ska se till att hitta på något nu när det är så fint väder.


Kortet är taget vid Albert bryggan när jag och Mickis var på picknick.

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: