Stressig dag!

Hej .

Idag har det vart en helvetisk dag, har bara stressat hela långa dagen. Det värsta med att man stressar är att allt går mycket saktare och allt blir bara så fel! Men nu tror jag det är lugnt, iaf ett tag.. Imorgon är det en ny dag, redovisning med engelskan jag hoppas verkligen att det går bra! har förberätt mig så mycket. Jag vill iaf få G, hoppas på högre (Y).

Jag hälsade på syrran i skolan idag, fysjutton vilken varm skola! Skulle dö om jag gick där. Först vågade jag inte gå in så jag stog utanför typ i 15 minuter. ^^,

Therese ringde precis, hon ska bara jobba en dag när jag kommer till henne sen ska vi umgås! Ska bli kul, shoppa och ha det trevligt, jag längtar!

NU ska jag plugga det sista på engelskan sen ska jag sova och bara ta det lugnt!
Har fotbolls match imorgon är skapligt nervös!

/ Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: