Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

Hejsan!

Idag har varit en riktig toppen dag om man räknar bort matte lektionen! Eftersom jag bara får ett G för att jag fick det på nationella fast jag nästan låg på VG. Rätt surt att det ska avgöra. menmen..

Sen fick jag veta att jag har MVG i mänk och G i engelska vart så himlans glad, jag behöver inte gå sommarskola och jag har G! Ni kan inte förstå hur glad man kan vara över ett G, jag är överlycklig :D:D!

Jag och Matilda köpte glass efter skolan och gick förbi i Vasaparken, nu är Spexet igång. Det känns så somrigt när 3:orna skriker och har sig. Det såg så himlans kul ut, jag önskade att det var jag!  När det kom in i skolan dansade och skrek det "Åå så finns det som som har, flera hundra dagar kvar" Rätt surt att höra. Men om det går så här fort vet jag inte vad jag ska göra! hehe ^^.

Ska snart åka iväg på fotbollsmatch!

1 vecka kvar i skolan och 8 dagar tills jag åker till syrran<3!

/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: