Lördag-Söndag

En trött Isabella som bloggar just nu..

men fick lust att skriva lite, kändes som det var länge sen jag skrev två inlägg på samma dag. Och efter som det är söndag idag har jag inte skrivit två inlägg på samma dag nu heller men nästan.. Helt oväsentlig vetande men vad ska jag skriva om då?

Kan ju passa på att tacka brudsen för en trevlig kväll. Så länge som vi satt på den där pizzerian har jag nog aldrig gjort upp emot 1 ½ timme.. det är mig inte likt! Men det var så trevligt, och att prata med er kan jag göra i timmar. <3
Så det måste vi göra om snart, men kanske med bättre filmer eller vad säger ni Frida och Mallan? Hoppas resan hem till Ludvika gick bra Tessi och kul att du var med!
 
Just nu lyssnar jag på Amy MacDonald - This is the life. Grymt bra låt, men den börjar bli lite uttjattad men inte riktigt än. Lyssnar på den och tänker på en viss person som bara "försvann" efter att jag kom hem från Thailand. Från att ha pratat varje dag, skickat sms, och bara vetat vad du gjort och hur mådde. Nu vet jag ingenting. Jag har inte pratat med dig på "riktigt" på typ 3 veckor nu. Känns konstigt, känns som en del av mig har försvunnit. Känns värdelöst, känner mig tom. Känns som jag inte har någon jag kan ringa om jag verkligen vill berätta nå på direkten. Finns ingen som dig Marcus... Jag vet att du vet vem du är. Och jag saknar dig, det gör jag verkligen. Du var som en bror och du är det även om vi inte har samma kontakt som förut, jag saknar dig Marcus<3. Innan jag åkte sa jag en sak till dig "Glöm inte bort mig medans jag är borta". Men vad är det som har hänt då?

I veckan blir det att vara på praktiken hela veckan plus att man jobbar i helgen, fredag-söndag! Segt.. Men jag får lov att tåla det. Det är inte så många veckor kvar bara 2. och plus att jag missade en vecka eftersom jag var i värmen.

You are Cute, / Isabella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: