Sådärdå.

hejsanhoppsan ..

Var lag fest igår, det var mycket trevligt och jag hade kul. Men tummen hade inte lika kul och den gjorde rysligt ont mot kvällen eller mot natten. Sen följde jag med Jessica hem och vi låg och snackade hela natten kändes det som, men det är alltid kul att ligga uppe och prata med vännen:)

uppdaterad snart, nu ska jag prata i telefon.. <3

Så nu kan jag skriva lite mer.. Snackade med Marcus, han ska komma och hälsa på imorgon. så det blir väl till att visa massa thailandskort, käka lite mat och bara umgås. Länge sen man bara satt och snackade med dig. Glad att du mår bättre nu eller iaf känner dig bättre i själen.

Ska snart hoppa i bingen, lägga mig och läsa och bara ta det lugnt. Imorgon är jag ledig, jag känner att jag behöver det. Sen börjar min sista vecka på praktiken verkligen "jätte"tråkigt.. -.- Längtar tillbaka till skolan, den här praktiken var inte alls som på lövåsen, missnöjd.

på torsdag kommer Elis hem, jag har saknat dig syster<333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: