Det blir bättre.

Måste börja med att säga att André fyller år idag, grattis på 17 årsdagen!

Hur kul dag som helst idag i skolan, sjukt kul verkligen eller i alla fall samhällskunskapen. haha Clara hjälpte oss lite med vårt parti, eller hon vårade våran logga tillsammans med våra ideér. Du är duktig klara & den blev väldigt vacker! hehe. Ni ska få se ett kort på den sen när allt är klart.

Det är skönt att få skratta lite ibland, hehe inte bara tänka på det som hänt den senaste veckan. Det finns vissa små glädje piller i mitt liv som gör allt så mycket bättre. Idag var mina lyckopiller Frida, Malin, Clara och Emma<3! Ni är sjukt bra.

Imorgon ska jag leka med Emma, de ska bli mycket kul. Vill ju träffas så mycket som det går innan jag far till Thailand i två veckor, urch va lång tid. Kommer att sakna er här hemma. Men det får gå. jag ska ju sola, bada och spela beach volleboll i två hela veckor så, det tackar jag inte nej till!

Ska snart på träning, jag hoppas att den går bra eftersom det är match i helgen. Tränar jag bra nu kanske jag får spela på lördag, jag hoppas!!


Malin påväg till tåget :)<3


Bästaste Frida<3:)


Klara och Emma:D<3


/ Isabella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: