Gymnasium mässa 2008

Hejsan.

Idag har jag vart i Västeråshallen hela dagen, har vart mässa för 9:orna som inte vet va det ska välja för gymnasie, det var fakitskt kul även om den sista timmen var rätt dryg. Fick så himlans ont i ryggen, men jag hoppas att man får se lite igenkända ansikten när vi har öppet hus. Jag tyckte i alla fall att det gick jättebra att prata om både inriktingarna och programen, bättre än förväntat..

Har nyss städat mitt rum, plus att jag städade mig garderob. Så nu är det städat och fint igen, jag hatar när det är stökigt..

Ikväll ska jag på träning, men först ska jag packa lite för imorgon åker vi till Therese & Marcus i Linköping. Det ska bli trevligt. För nästa helg åker jag, Mickis och mammi till THAILAND! det är inte alls länge kvar, det ska bli så grynt kul och skönt att bara åka iväg ta det lugnt och sola & bada hela dagarna. Mitt höstlov kommer att bli grymt bra<3.

Jag tycker inte om människor som anser sig själva vara bättre än alla andra, ett urch till dom.



/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: