Mindre än 12 timmar.

Nu är det inte alls länge tills jag åker iväg, hur ska detta gå? Det ska bli grymt kul och skönt.  För Thailand har jag alltid velat åkt till och nu åker vi! Det känns faktiskt lite overkligt..

Kommer dock att sakna alla kompisar här hemma i Sverige, som får stå ut med kalla Sverige.. Tycker lite synd om er, men bara lite (A). Ska snart ringa till Marcus innan jag åker hemifrån, lär ju ringa han x antal gånger till. Vet inte hur det ska gå och inte prata med dig på över 2 veckor, jobbigt får jag lov att säga<3:(. Det är som att vara utan sin bror alldeles för länge, du kommer att vara saknad av mig. När du läser det här sitter jag säkert redan på planet eller i bilen på väg till flygplatsen, men ska veta hur sjukt mycket du betyder för mig! och lova mig en sak, vila upp dig här hemma. <3

Igår spelade vi volleyboll match mot Katrineholm, gick så sjukt bra! och shit va duktiga vi har blivit, ni som spelade var grymt bra. Men nerverna satt utanpå i näst sista sättet <3. Er kommer jag verkligen att sakna!!!

HA DET BÄST HÄR HEMMA, VI HÖRS NÄR JAG KOMMER HEM, 10 NOVEMEBER:D<3


/ Isabella
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-10-30 @ 12:47:50 -  http://marielletorgersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: