Skoltrött eller bara trött?

Sitter hemma, har inte ens börjat skolan och igår var jag ledig? hm.. om jag tänker efter så har mitt schema sätt ut så här sen jag började skolan. Rätt tråkigt eftersom man får göra så himla mycket självständingt men ändå är det skönt på något vis. Hinner med och jobba också, mycket bra!

Igår var jag med och körde lite lugnt på träningen trots skadan i axeln, kändes helt okej! Nu har jag fått tid till en axelortoped som ska kolla om jag behöver operera eller inte.. Vi få väl se hur det blir, bara det blir bättre på någotvis!!

Ska snart till skolan som sagt, har bara en lektion.. Idrott... Ska ha spinning, det är jobbigt och tråkigt. Men kanske överlever ett pass för så jobbigt är det inte ^^. Och eftersom det är mina vänner som ska hålla i passet kanske det bli roligt ändå, jag hoppas på det.

NU ÄR DET BARA 18 DAGAR KVAR TILL THAILAND FÖR ER SOM VILL VETA, JAG LÄNGTAR!!


Jag saknar dig Marcus, hoppas du har det bäst på Åland! :)<3'


/ Isabella
Postat av: Storasyster

Din blogg blev superfin. Hoppas att de kan fixa din axel.. snart ses vi igen sys. <3

2008-10-08 @ 14:08:38 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: