Toppen helg!

Helgen har vart underbar, umgåtts med Foppa hela helgen.

Nu ska jag sammanfatta den lite fort tänkte jag,
Fredagen: Var hemma hos Foppelifoppfoppa kollade på idol och så, frågade om André ville vara med men eftersom han hade fått punktering på cykeln kunde han inte komma. det var synd!
Lördagen: började med att vi gick till bussen, sen till tåget. På tåget träffade vi en sliten Viktor och hans vän, förlåt kommer verkligen inte ihåg vad människan heter! hehe. Men om du läser det här vet du säkert vem du är .. Sen frog jag och Foppa till sporthallen eftersom vi hade volleyboll match, jag fick inte spela pga axeln:(.. Så himla otur för jag kanske ha de haft en liten chans att fått spelat vad vet jag!! Tråkigt att axeln ska förstöra så mycket tycker jag..  Sen åkte vi hem och då hade mina kusiner kommit vi var barnvakt till dem och Foppade visade dem lite trolltrick, haha Melle blev helt exalterad, så ni kan ju räkna med att Foppa hade något att göra hela kvällen! hehe så sött:D<3 Det var i alla fall en lyckad dag, på kvällen hade jag och Foppa vattenkrig, jag vann! ;)
Söndagen: Foppa åkte hem eftersom jag skulle jobba:(! men det var rätt kul att jobba faktiskt, Lill pia var ju där! hehe.
Nu ska jag nog städa mitt rum lite sen ska jag hoppa in i duschen, sen sova. Helgen har i alla fall vart underbar. Jag tycker verkligen om dig hur mycket som helst! <3


Glad att jag började på Västerås Fria, vännerna som jag fått där är sjukt underbara! <3 Ni vet vilka ni är, och ni ska veta hur mycket ni betyder för mig :D!


/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: