deppdag ..

Varför skulle jag börjar kolla på OC? vilken depp serie, trodde inte man kunde bli besatt så fort av nå bra fast även dåligt. Har iaf kollat på det och blivit besatt. Funderar och jämför sitt eget liv mot deras. Men av vilket syfte? för man vet att det inte kan bli sådär, det är liksom på film. Och jag har det bra ska inte klaga.. Tänk att gå på collage, spela beack varje dag, gå på house party och leva livet. Sola och surfa. Vad vore inte det om man jämför mot Hallstahammar? hm det kan ju alltid vara en dröm även om den inte kommer att bli sann. Men ändå ^^ Californien, jag vill åka dit..

Men iaf var  sjuk idag med, tyckte just att livet är illa just nu. Eftersom jag hatar att vara sjuk! ska försöka ta mig till skolan imorgon, har egentligen inget val eftersom jag inte kan missa mera i skolan nu. Kan ju inte komma efter redan efter första veckan? Fick höra att vi ska ta skolkort på fredag också, mindre kul(N).

Jag kollade på lägenhet i Västerås idag på internet, är rätt sugen på att flytta. Då slipper jag att pendla och man har nära till skolan och till vännerna/Foppa. Och till stan. Men får se hur det blir, mammi skulle ringa dit imorgon och höra lite med dom va dom har att erbjuda och så. Får se hur det blir helt enkelt..

Nu ska jag snart kolla på sjukhuset sen blir det idol, de är ju första programet för säsongen och det är ju alltid auditon som är roligast, eller hur det stavas. hehe! det är kul när folk gör bort sig tycker jag, speciellt om man tror att man är bättre än vad man är.. Nu vill jag skratta lite.
 



<3


Jag är kär, du&jag<3

/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: