Fredag imorgon, älskvärt!

Medicinsk grundkurs tar kol på mig, det är helt otroligt. Fick en uppgift idag och den ska vara klar tills imorgon och samtidigt ska jag hinna plugga på ett medicinsk grundkurs prov om cirkulation som jag inte har gjort ännu. Vi får se hur det kommer att gå alltså, just nu känns det som det kommer gå åt helsike men jag vill verkligen att det ska gå bra det vill jag verkligen!!

Idag har jag inte gjort något annat än att pluggat, faktiskt umgåtts mycket med syster ryster idag. Du är bäst<3 Jag kommer ju att sakna dig nu när jag inte kommer att få träffa dig på en vecka vem ska jag då skoja med och små bråka lite med sådär. Vi klara oss nog, sen får vi hitta på något riktigt kul när jag kommer hem. Jag älskar dig, är glad att du är just min tvilling syster.

Nej jag kan inte slänga bort med dyrbar tid på att blogga jag måste plugga. Så är det, bara att härda.
Förresten gör min axel ont, trodde aldrig att det skulle göra så här ont att opereras, för då skulle jag inte gjort det.


Ja ni får tolka bilden som ni vill.
Postat av: Anonym

Jag älskar dig syster.

2009-04-02 @ 22:51:09 - 
Postat av: storasyster

Du är väl för söt?!

2009-04-03 @ 09:28:55 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: