gammal och nytt.

Idag hade vi Party Light med tjejerna i klassen hemma hos Malin, hur mysigt & kul som helst. Vi borde verkligen göra massa grejer med klassen nu för jag vet att vi kommer att ångra det sen. Alltså när vi tagit studenten, tiden går fort och det är faktiskt på gymnasiet man ska ha kul och leva loppan..

Jag och Malin satt nyss och snackade en massa. Lite tårar rann på kinderna och har nog lyckas snytit ut mig hela hjärnan snart. Melissa Horn i bakgrunden, tårar och en underbar vän brevid sig spelar det ingen roll att det gör ont inombord. Jag vet att jag inte står där själv, det finns alltid dom som har det värre, värre än en själv. Så nu den 21 april ska jag här med ta vara på livet, leva loppan och inte tänka hur jag hade det förut för jag kan ändå aldrig spola tillbaka tiden och hoppa in i den igen. Det är försent att ändra på saker som redan hänt men jag kan påverka att inte göra samma misstag igen, eller vad tror ni om det?

Nu ska jag se de positivt. Snart åker jag och bästa till Peace and love och vi ska ha det så jäkla kul det ska vi, och då ska jag bara njuta av hur underbart det är att leva tillsammans med de människor man verkligen tycker om. Sen vill jag bara säga att jag är glad att vissa människor som lovat att alltid finnas där verkligen finns där. Självklart pratar jag om mina pärlor Malin & Frida. Tack<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: