Hemma från shoppandet.

Sådär då var man hemma från shoppandet, höll på att missa tåget idag men jag hann med det eftersom jag fick springa från cykeln till tåget. Ibland så är inte tidsuppfattningen den bästa hos mig. Träffade Sosso vid skolan, vi gick raka vägen till Spicy hot, muuums. Tack för maten förresten, Sosso var så snäll och bjöd mig på mat.. Nu är det hon som är flickan med guld byxorna. Men lovar jag ska minsann bjuda igen min vän. Jag är tacksam för att du är så himla bra, skrattar jämt sjukt mycket tillsammans med dig.

Efter lite shoppande med Sosso, tittade Calle förbi eftersom vi skulle köpa kostym till honom. (han och syrran ska vara konfransiär eller vad det heter på treornas bal, tror att jag nämnde det förut). Hittade i alla fall på både, kavaj, kostymbyxor, shorta och slips. & det såg riktigt bra ut. Eller vad tycker du Carlii?

Sen fanns det inte så mycket mera att göra på stan så vi började bege oss till station, satt ute och väntade på tåget ett tag. Inte alls lika varmt och skönt i luften idag som det har vart den här veckan. typ 20 plus, men hoppas bara på att det blir bra väder imorgon annars vore det lite tråkigt eftersom man ska grilla och sånt.

/ Isabella.

Gamla sår försvinner aldrig.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: