I jakt på en balklänning.

Idag åkte jag, mamma och Mickis till Eskiltuna för att möta upp moster. Vi skulle nämligen kolla på balklänningar. Gick och letade ett litet tag och jag provade även också en klänning som jag blev helt förälskad i och jag ska köpa, för snart är det bal. Åh vad jag längtar tills dess, det ska bli så himlans kul att se hur alla klär upp sig, massa dans och förhoppningsvis en underbart rolig kväll. Jag vill att det ska vara nu och inte om ett år?! Hittade till sist en balklänning till Mickis, men ni det åter stå att se.. Det var i alla fall en kanon bra dag tillsammans med familjen. Det behövdes kände jag.
Mickis vill inte vara med på kort tror jag..

mammsi var strålande glad idag!

En av alla balklänningar som Mickis provade. Det återstå för er att
se vilken utav de blev. kanske den här?

Jag blev kär i den här  & den ska jag minsann köpa till min bal.

Massa vackra klänningar.

Hittade den här söta, tänk er typ en liten bäbis i den här. Mycket sött, haha.

Mickis och moster.<3

En glass satt fint i det undbart somriga vädret, riktigt vart och skönt idag!



En dag jag behövde <3
Postat av: camilla

Du är så himla duktig på att fotografera en blivande fotograf. Tack för igår vi hade en helskön dag. Kramar

2009-04-26 @ 10:34:45 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: