Ny design

Som ni ser har jag en ny design. Riktigt nöjd, det är vad jag och Sosso har donat med nu när jag har umgåtts med henne. Det var riktigt trevligt att ses, känns som gamla goda tider infaller igen och det gör mig lite extra glad. har ju saknat dig så sjukt mycket stumpan.<3 Imorgon är jag ledig ska bli grymt skönt att sova ut, tänkte gå upp vid 10.00 ungefär sen fixa mig i ordning för att ta halv tolv tåget till stan och möta upp Sosso. sen ska vi gå lite på stan, runt halv 3 ska jag möta upp Calle, vi ska kolla på kostym åt honom tills han och mickis ska vara konfransiärer på balen.

Blir nog en kanon bra dag, Sosso gjorde mig förresten grymt avundsjuk som retades med att visa hennes fina studentmössa. jag vill också ta studenten men ändå inte, vad ska man göra efter? och tänk alla vänner som man inte kommer träffa på samma sätt? Det gör så jag får en klump i magen, jag vill nog inte ta studenten ändå. <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: