Påsklov

Ja nu är det äntligen påsklov, ska bli så underbart skönt att få vila upp sig. Så nu är det bara 1 ½ dag tills jag åker kan man ju säga eftersom jag åker imorgon natt, eller natten till söndagen. Ska bli underbart skönt med lite sol och bad, jag har längtat.

Idag var det ett riktigt underbart väder, sol, varmt och alla gick med solbrills. Nu börjar det kännas som vår och det innebär att det inte är långt kvar tills sommaren. Men vågar man hoppas? sen när man kommer hem är det 3 meter snö och -10 grader. Ja man ska aldrig vara riktigt säker alltså, det är ju April´. Men det ska vi hålla tummarna på att det inte blir så för det vore ju lite olyckligt..

Nej nu ska jag nog börja kolla vad jag kan ta med mig till Egypten eftersom jag inte ens har börjat att packa resväskan och det känns inte stabilit. fysjutton!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: