Sovmorgon idag

Igår åkte jag hem till Mallan och "pluggade" det kanske inte blev så mycket plugg, men vi hade i alla fall kul. Satt och snackade en massa och fick igång vattenpipan efter drygt en timme. hahha vi var rent utsagt sämst igår, när det gällde vattenpipa. Sen runt halv elva var det bara att ta plats i soffan eftersom det var LOST på tv. mycket bra program, jag älskar verkligen det programet. Men jag vet vad alla säger "usssch hur kan du gilla det programet det suger?"

Hm idag tog vi i alla fall sovmorgon eftersom vi bara hade en lektion som började klockan 14.00 så kändes verkligen ovärt att åka till skolan för det, så vi bestämde oss för att plugga hemma. Har nyss gjort klart Social omsorgen och ska snart kasta mig på naturböckerna, eftersom den "uppsattsen" ska vara klar tills fredag. Vet inte hur jag ska hinna göra klart den eftersom jag inte alls kan det vi håller på med. Elenergi eller något sånt, blääää vad tråkigt det är och svårt. Nu vill jag bara ha sommarlov för snart är det peace and love BARA 71 dagar kvar. Det kommer bli så grymt kul där borta.

Saknar egypten, värmen, stranden, shoppingen och vännerna där ju =/ ..




Skulle inte vara fel nu..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: