Storstädat

Nyss blivit klar med rummet, har storstädat kan jag ju säga.
Fysjutton va stökigt det var. Men nu har jag rensat ut hela garderoben, kastade ungefär fyra stycken påsar med kläder och sen hängde jag upp en lampa så att man ser lite bättre i garderoben. Jag orkade dock inte dammsuga men ska nog göra det imorgon, för det skulle behövas. Jag hatar att börja att städa men när man kommer in i det blir det rätt kul faktiskt, kolla va man har för grejer för det glömmer man nästan bort. Plus att det är så kul att se hur rent och fint det blir. haha

 Så här såg det ut innan städerskan Bella kom på att hon skulle städa;)




Och så här blev det sen. Skönt med ett städat rum igen, det må jag säga.
Kändes lite som att jag levde i nå jäkla getto.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: