Återträff med fotbolls laget!

Jobbade hela dagen idag, det gick väl helt okej. Men vart lite små irriterad på jobbet eftersom det kändes som alla ville bestämma bara för att inte "bossarna" var där. Sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till ekliden där vårt gamla "fotbolls lag" träffades. Det var mycket kul att se er spela och få träffa alla igen, även om vi inte spelar tillsammans längre så finns ändå lagkänslan och samhörigheten kvar, det är en härlig känsla! och jag kan inte annat än säga att jag saknar er och den fotboll vi lirade. Så mycket minnen mer er, ni är underbart bra bruttor. <33

Nu ska jag packa lite till Ramsvik med tanke på att vi drar till söndag så börjar jag känna mig rätt stressad eftersom jag inte har packat en ända klädtrasa.. aja!

Tänkte lägga in bilder från dagen men eftersom inte internet på min laptop funkar så blev det inga bilder, det kommer när det kommer helt enkelt. (därför kan jag inte heller skicka korten, eftersom jag inte vet vars min sladd till kameran är).

/ Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: