-30

Det är ruskigt kallt nu. Var ute och gick igår natt vid 01.30 typ, jag måste säga att jag aldrig någonsin har känt en sådan kyla. Det var på riktigt minus 28 grader. Helt otroligt!!! Men det är bra, får njuta utav vintern ett tag till. Kommer säkert komma hem till ett skit väder, men det som är positivt är att jag får gymma igen. Jag saknar gymet, jag saknar mitt vardagsliv litegrana.

Imorgon blir det nytt år, eller i över imorgon. 2010. Det känns konstigt, men det kommer bli ett bra år. Det sa jag förra året med, då dog farmor i januari. Så jag borde inte säga det i år igen, men 2010 är mitt år. Oj va de kommer att hända saker. Det jag är otroligt glad över är att jag får börja mitt år med världens bästa vän. Idag har vi vart vänner i dryga 4 månadet. Och Sandra är den som vet bäst och mest om mig. Sjukt hur en människa kan släppas in så snabbt i ens liv. Speciellt mitt. Men jag är tacksam!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: