Gameover.

Som man brukar säga, "lek med livet innan livet leker med dig".

Hm inge bra dag idag, vet inte va det är. Jag mår i alla fall inge vidare. Något som ligger inom mig som gör mig frukansvärt arg, deppig och otroligt nere. Har känt så här förut men då tog jag mig upp, nu känns allt hopplöst. Mickis har väl rätt, jag kan väl inte hantera känslor. Jag är kanske bortskämd med mig själv, eller va i alla fall.  Hade för mycket bra under mina tidiga tonårs år. Ibland saknar jag det, otroligt mycket. Ibland funderar jag hela nätterna va felet ligger? Men jag har inte fått något svar och jag antar att jag är felet. Visst, bakom allt skratt och ett fejk smile finns riktiga jag, inte många som stött på den kanske. Vad vet jag, den börjar spegla sig igenom allt fler börjar säga "är du ledsen", "är du trött"? Och ja, jag är otroligt trött och nere. Känner mig ledsen. Det är något jag vill säga, något jag vill förklara men jag vet inte vad det är. Det är som en skugga som följer efter mig, jag önskar jag kunde berätta men jag kan inte. '

Är stressad till något jag inte ens ska göra. Har ingenting att vara stressad till. Jag vill bara resa mig upp slå sönder en boxningssäck, skrika vid en bergshäll där jag hör mig själv till svar i ett eko, vill springa i skogen tills benen slutar springa utav trötthet, vill förändra mig så ingen känner igen mig. Men jag har fastnat i ett träsk och där står jag still.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: