Jag är tillbaka!

Oj här har det minsann vart bloggtorka ser jag. Har verkligen inte haft tid. Varken till att sitta vid datorn eller göra något annat på fritiden känns det som. Har praktiserat, jobbat, tränat. Så har det gått runt, även om det vart lite för mycket för mig ibland har jag tivts. Imorgon är tyvärr sista dagen på praktiken, tråkigt. Kommer nog sakna att gå dit även om morgonuppgångarna är rena tortyren. Jag har börjat vänt mig nu... Sen ogillar jag att säga hejdå till människor. Något jag tycker är jobbig, spelar nog ingen större roll att jag inte känner de så himla bra. Men de har lärt känna mig osv. I vilket fall, kommer vara tråkigt..

Pratade nyss med Sandra, var inte på speciellt bra humör men efter att ha pratat med världens bästa känner jag mig redan bättre. Kan inget annat än att säga att jag verkligen alltid skrattar med dig. (Puuuuh, choklad i hela käften). Vi satt och pratade om hur det skulle se ut om vi blev strandsatta på en ö.. Om vi bara hade en raket som vi skulle smälla upp på nyårsafton, våra tankar skulle nog vara att spara den så länge som möjligt för att så många som möjligt skulle se den. Men de komiska är att på nyår smäller alla klockan 00.00 så ingen skulle se oss ändå, eftersom vi skulle bli en i mängden. Vi skulle bli strandsatta. & vi skulle dö av magont utav allt skratt. Du är otroligt bra vännen, och det går inte att beskriva med ord hur otroligt tacksam jag är över att jag har med dig som vän. Nu, sen, föralltid! <3

/ Isabella


Skulle de bli så här Sandra ;D?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: